Le Aisyah

Maaf
Gambar itu tak baik kualitinya
Tapi cukup untuk terangkan kualiti tali persahabatan kami
Yang belah kiri itu Aisyah,yang belah kanan itu aku

Ok tapi le us pergi merantau
Cahaya matahari membaham kulit aku
Tapi wa tilak kisah woh
Selagi Aisyah dapat gendong aku kat belakang dia

Dan kami terus berjalan dan jalan dan jalan
Gelak ketawa terbahak bahak guling jatuh bangun main tolak tolak gelak
Alah kami macam belangkas lah
Alah belangkas yang tak pernah berpisah dengan belangkas yang lain
Alah

Kemudian kami berseronok
Beli air gelak tolak tolak jumpa orang lari kacau budak usha awek cun meletup kebabom jumpa kawan lama
Dan Azwana belanja kami
Oh baiknya sebab tu aku sayang dia

Everything went good and smooth and we were like "Heaiyl yeahh we're cool"
Sampai pukul 6.26 pm
Dan papa aku telefon aku pada jam 12.00 pm kot
Tapi aku takdengar
Dan aku balik rumah Aisyah sangat ah lewat
Dan aku mula fikir bentuk muka bumi ayat beliaus macam mana nanti
Dan yang paling mengarut,beliaus tak call aku sampailah

"Ok"

Dan tali yang kukuh itu
Maaf .
Akan aku sabotaj sedikit
Demi kedua dua pihak

Kau lah kawan aku yang liar
Yang kongsi hal agama dengan aku
Yang takpernah ajar aku masuk ke dunia remaja sekarang yang sangat sangat yang sebenar
Yang kagum dengan perempuan tutup aurat ekstrem wawawaw
Yang liar yang takpernah liar

Aku tak akan lupa masa kita main main jadi ejen olok olok
Dan masa kita sertai The Hunger Games

Much.love.2019

Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#