Seorang kawan

Dia sangat macho
Dan kacak sangat
Alhamdulillah dia hidup senang
Dia mesra dan selalu over react
Tapi bila dia mengamuk aku sorok diri dalam longkang
Sampai dia cari aku balik dan bila aku terketar
Dia senyum
Dan aku akan tenang balik
Aneeq itu kawan baik aku
dia suka jalan dan pura pura kena sawan cinta hekhok


Dia pemurah tapi kelmarin dia suruh aku belanja
Eh eh aku selaluw on
Maklum ah kami jarang jumpa
Dua tahun 1218728127381 kali
Dia suka pasang CD yang aku taksuka tengok dan buat aku takboleh tidur malam
Tapi aku tetap tengok sebab best yang ahmartt

Kami ni jenis yang gilark gilerk tapi punya akal yang tersangat waras
Heeyl yeah we are teens and it doesnt mean we cant have SOME fun
Ok bila ada 1212182666620188 le gadises dan 1 le teruna,dia ah yang unik tu
Dia cakap semua benda yang aku rasa nak hemphuk tempurung kepala dia
Tapi telinga aku tetap tangkap getaran bunyi yang buat ketawa aku bursttttttttt sejuta kali

iPhone aku hahahahahhaha
Dia ada iPhone dan screennya pernah retak sekali
Kami pun macam ahhhhh gila kaya budak ni 
Dia tak riak kot , eh tak riak tak riak
He always being down to earth
Dan aku suka sifat itu act siapa yang benci ?

Tapi kami sekolah lain lain
Dan mungkin akan berjumpa pada masa lama yang akan datang
InsyaALLAH

love.2019

aku takpakayw iPhone

Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#