Hi

"First aku nampak dia kat bawah pokok yang rendang,duduk,dan masa tu panas aku lepas solat zohor rasanya,aku tengah bawak beg kuning pooh aku yang separuh hancur dan jalan jalan sambil arguekan satu benda ni dengan kawan baik aku yang terbaik dan baik dan manja dan kami jalan dan jalan..........."

"Tengoklah!"
"Ya!Saya dah tengok!"
"Tengok!"
"Dah!"
"Awak tak tengok lagi!"

"Dan kami terus bergaduh dan lawan cakap dan lawan lagi dan aku pun mengalah..."

"Fine!Saya akan tengok!"

"Aku pun dengan malasnya pun tengoklahkan..bila aku tengok,aku toleh dua kali,macam ni...."

*buat eksyen*

"Aku toleh dua kali dan aku cakaplah yang muka si dia tu tak sama dengan Hajar.. dan dia cakap memang tak sama sebab dia tu sepupu saya bukan adik saya..dan sejak hari tu Hajar kerap cerita fasal dia kat aku..aku pun layan jela.."

"Dia tu baik..dia sanggup lalu lorong lain sebab lorong yang dia nak lalu tu ada sekumpulan le girls blablablablablablablabla.."

"Sampai berbuih telinga aku dengar fasal dia dan aku selalu ah terserempak dengan dia dan jalan jalan dan tengok gaya dia dan aku rasa dia tu agak pelik dan semuanya macam biasa..tapikan,adalah seorang kawan aku ni..eh aku tak rapat mana dengan dia..dia kata dia suka sepupu Hajar tu...aku pun macam ok ikut hidup kau lah aku tak kisah...dan aku tak tahu apa yang berlaku sampai tahun ni aku jumpa dia balik..aku tanya macam mana hidup...."

"Ok...tapi sedih ah juga.."
"Awat ?"
"Pot pet blabla pot pet sob sob sob aaaaa isk isk isk"

"Dan dia muntahkan semuanya dan aku pun rasa kesian dekat dia..yelah sampai macam tu sekali penangan budak form one tu..lepas tu aku pujuk ah kawan aku tu supaya lupakan dia tapi dia cakap susah then aku cakap...."

"Kau yang sebenarnya tak mahu lupakan dia,memang ah kau bagi alasan susah.."

"Dan lepas tu aku tak tahu apa yang jadi..."


Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#