Kawan Kan ?

Baguslah kalau kau ada kawan yang boleh buat kau gila
Tapi jangan sampai tak ingat di mana kau berpijak
Sebelum kita berumur 20 tahun
Kau jaga ah diri dengan seelok eloknya
Langar lecah yang ada
Glamor boleh tunggu

Kau yang sememangnya terkenal dengan perangai berani
Jangan berani cederakan diri ketika terdesak
Ingatlah Allah
Yang Maha Pengasih

Kau yang sememangnya kacak terlampau
Jangan usha terlalu banyak perempuan
Mereka akan dikecewakan oleh kau
Sebab kau cuma ingin satu le girl sahaja,bukan ?

Kau yang gila gila
Kekalkan apa yang kau ada
Tapi amalkan amar makruf nahi mungkar
Dan kau dapat beza mana yang benar mana yang salah

Wahai kawan
Bila aku balik nanti InsyaALLAH,aku nak engkau post fasal aku
Posts .
Supaya aku tak akan letakkan kau dalam fikiran aku sebagai kawan yang lupa kawan
Sebab aku tahu kau tak pernah lupa kawan kau
Lainlah kalau bayi sebelah wad kau dulu

Dear Aneeq . Aku harap cabaran tu kau considerkan .
Alah tak usah terima 
Sebab aku nak reunion akhir tahun ni.
Kita buat besar besar eh ?
InsyaALLAH
Tolong kumpul duit ah
Dan moga aku tak tersentuh kau lagi

Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#