Lmfao

Skrin laptop retak
Tapi tak sama dengan hati
T-T



aku taktaw apa yang rasuk Aisyah time ni

Bila tengok semua gambar ni
Teringat masa aku tahan panas
Macam berjalan kat gurun
Cuma bezanya ada bangunan konkrit yang banyak dan mereka lepaskan haba
Aku rasa macam nak peluk 
Lemmedai oh tak gurau ja

Semua gambar ni masuk dalam otak aku
Sekeping . Sekeping . Sekeping .
Dan zap
Darah memancut
Aku gelak kuat kuat
Biar mampus kau mampus
Eh maksud aku mampus di sini untuk kenangan
Tapi cuba teka
Apa jadi ?

"Hayya! Serang"

Kenangan itu bawa bala tentera dia
Ish takguna 
Kami pun berperang
Dan aku seorang diri seorang diri seorang diri lari belakang perasaan
Alah aku tak teringat langsung
Perasaan aku lemah sangat selepas badai 3 tahun lepas dan dia berturut-turut
Kemudian aku pun menjadi tahanan

"Kau terima kami atau tak?"

Macam mana aku boleh tolak ?
Kalau kau orang semua manis macam happargh 

Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#