LoL

Mula mula aku jejakkan kaki di SKBS
Aku rasa macam celaka ja
Macam forever alone tanpa kawan
Ah budak baru
Seminit nanti ramai lah yang nak berkenalan
Dan aku perkenalkan diri sebagai penipu
Tapi dia orang macam tak pernah kisah
Syukur
Dan bila level aku naik
Aku makin berani terjun ke dalam keramaian
Eh mereka sambut
Kami pun berkawan baik
Aku suka Aiman,Fakhrol Aiman
Ahaha takguna
Memalukan sejarah hidup
Dan aku asyik gaduh dengan Aisyah dan menangis dan blablablas
Level aku naik lagi
Aku gaduh lagi
Teruskan agenda dan teruskan lagi
Aku tak akan pernah suka Atiqa dengan orang lain
Tapi aku bergaul bebas dengan orang lain sementara aku kurung Atiqa
Itu lah yang hebat
Aku macam Hitler lmfao
Level aku naik lagi
Tiba tiba aku anggap Aisyahlah kawan terakhir aku
Aku pun usir Atiqa jauh jauh
Eh belakang aku je pun JE PUN
Dan masa aku darjah 4lah aku kenal Hajar
Level aku naik lagi
Tanpa aku sedar aku dah suka Aiman selama 3 tahun lebih
Dan kemudian aku berazam tak mau suka sesiapa lagi
Level aku naik
Dan aku sejak darjah 5 berkepit dengan Aisyah
Semua benda bijak dan tak guna aku buat dengan dia
Tapi kami tak liargh
Dan masa aku darjah 6 aku makin rapat dengan Hajar
Sehingga mengundang bahaya kepada seluruh kehidupan aku


Ya
Aku kenal kau dan lepas itu baru aku tahu erti kehidupan orang yang tak ada hidup
Gomawo aku ucap sebab kau dah dera aku dengan 18792888 cara hebat

"Awk ni gns dan smart"

And guess what ?

You're just like another Hitler in my nights
But you are the moonlight and the perfection of my nights too
And you are like the diamonds in the azure sky
Those diamonds that 2281099732 +++ girls want
But I got you
But I got you


What the hell did I do on that Tuesday ?


what have I done ?

Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#