The Very Today

Assalamualaikum

Hari ini Alhamdulillah
Berjalan macam biasa .
Agak bosan ah

Aku kecewa
Y U NO OPEN KEDAI BUKU BANGGOL ?!
Tapi rileks lah .
Kumbang bukan seekor,
Kedai Buku Banggol bukan roboh lagi
.___.

Baru aku rasa rindu dekat seorang ni
Ye ah dia tu pun jahat juga lah kan ?
Kerja dia kurung aku .
Hekeleh macam ah dia tu Romeo aku kan kan kan ?
Takda hak nak kongkong aku
Tapi gitu ah kan
Gitu ah gitu ah
Aku pun taknak ah dia terasa
Ye aaaa memandangkan dia tu kekasih aku
Heeeee :3
Dari tahun lepas
Eh berapa kali dah break
Banyak kali dah
Well dia tu kaki manusia ngak ekpun
Aku takdengki pun
Falala

*Olahraga SM Sains Hulu Terengganu

Apa yang dimaksudkan adalah SAHUT

Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#