Uh-Oh

Assalamualaikum

"Aku sedih tengok dia..."
"Kenapa?"
"Dia tu macam kena dera dari segi perasaan..aku dah cakap jangan fikirkan sepupu kau tu!"
"Hmmppphh..uh-oh.."

Itu perbualan aku dengan Hajar
Ya
Aku kesiankan kawan aku ni

Pergolakan cinta aku dengan dia
Tak sehebat kawan aku ni
Eh kejap kawan aku ni tak main pun cinta monyet segalaq-bagai

Cuma sekarang hubungan aku dengan dia sudah masuk status koma
Dah berapa hari tak sedar aku tak tahu
Tak tahu dan tak mahu ambil tahu hehehehehehehe
Well dia selalu sibuk dengan show dia
Aku tengok dia dari Youtube ajaaaa aaahhh
Dengki juga tengok dia dengan Bom 2ne1 tu

Choi,kenapa kau pula buat-buat lupa ?
Kau tukar nickname kau jadi TOP
Jantung aku dah macam nak meletup masa aku tahu
Choi,cinta aku masih lagi utuh kau tahu

T-T
Gua tengah sedih ah

"I love you,baby I'm not a monster"

Itu mesej Choi
Dia hantar semalam

Dia kata lagi
Dia sunyi tanpa aku
Alahai malu aku :3

We have been married for 8726525 years
Maaflah sebab aku perasan

Itu gambar latest dia daripada aku

Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#