A life

Assalamualaikum

Aku agak terkejut sebenarnya
Tapi takpalah kan ?
Kita bagi kita dulu je
Sekarang
Haluan masing-masing
Eceh
Cakap macam dah lepas SPM then dah dapat kerja

PMR pun tahun depan
Hadoih

Aku nak mesej dengan Aisyah Shafiqah pun hainset dia hilang
Mesej dengan Hajar
Hmmm
Tak kot wuahahahahhahaha 
Ada 2 bakul lagi baju yang haku kena lipat
Nanti kita suruh PA kita buat
Esok dia orang masuk kerja

Aspuri dulu tak dulu pun banyak sangat yang buat dajjal
Aku pun sama
Ceh setakat jadi tak siuman sekejap
Dan setakat ada trial ponteng riadah ala trial je ponnn
Dan setakat keluar asrama malam-malam sekodeng blok akademik nak cari kunci loker sebenarnya
Nampaklah juga seorang dua orang tiga orang pakai seluar pendek
Aku dahlah rabun tak kenal lah siapa
Kalau kenal dah lama aku update status FB sekali dengan FB dia
Wuahahahahahaha

1 minggu terakhir

Banyak sangat hainset yang aku rasa macam hainset aku
Sebab aku rasa hak aku lah aku nak kasi pecah screen dia
Weh
Seminggu terakhir tak bermakna kau boleh buka topeng tu
Pakailah lagi
Biar orang puji kita baik macam hapa tapi semuanya vice versa

Aku taklah bgg lvl 900000+++++ lagi
Boleh beza ah mana satu Corby mana satu kamera
Kot kot kau tak tahu beza ?
Hmmm
Aku rasa ye
*senyum sinis*

Komikes dah habis aku balun yang haku le
Ikramah pun T-T dah habis
Sekarang bosan mula menyelimuti aku dan mereka

Reunion nanti InsyaAllah *2019

Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#