Hey You

Assalamualaikum

So
Beberapa hari lagi
2013 akan datang
Aku pun PMR
Cais
Berdebaq betoi

Sebelum itu
Mari cetera soal 2012

Memang orang cakap
Bila Form 2,fenomena hancus adalah perkara yang bukan fiksyen
Bukan fiksyen
Dan aku akuinya
Angkat tangan muka yakin !
Hooyeah
Budak lelaki memang katang belaka
Habis semua kerusi dihancurkan
Hebat kan ?
Baru 14 tahun
Cakap soal kahwin memang petah habis
Macam nak kahwin esok
Terbeliak mata dengar
Awesome gilaq ahh

Tapi
Itu semualah yang kasi aku warna
Warna gelap punya versi
Kuang kuang

Keluar kelas kelas bahpak tinggi 
Tahan mata
"Jangan tengok bawah......."
Hehehe
Putera yang tersangatlah kacak selalu menarik
Menarik semua orang
Atau aku je ?
Muka macam haprak
Manalah aku tak berkenan
Bagi aku tampan sangat
Alah .. minat diam diam aja
Lebih lebih nanti orang cakap gedik
???

Dalam hati sarat rindu
Pening juga nak yang mana
Fikir fikir balik
Alah.,macam konfem dapat kan ?
Cakap soal pakej
Ammar menang ah
:|

Awal awal tahun comot dengan makian
Alah siapa suka kena tahan kemudian kena tulis nama
Ada kot
Yang suka berpropaganda memang berlahmbak
Cakap suka PP
Sebab nak jadi PP
Lawak bhayyy

Maaf.

Form 5
2013 nanti takda dah muka muka dia orang semua
Apa yang aku rasa entah ?
Sedih juga
Sedih sedih

MPP4 memang ntahpape
Bising sokmo malu eh
Tapi dorm nilah buat aku senyum
Lawak sangat
:)

2012 gives me life
Alhamdulillah Ya Allah


Syukran


Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#