Some years

Assalamualaikum

Yeah
Aku macam nak terjelopok pegang perut gelak macam Jake
Aku tak sangka pun SKBS akan jadi sesuatu yang vow dalam hidup
Sebab aku mula mula masuk dah jumpa manusia yang haprak
Oloh budak budak

Aku telan pil
Dapat meja kayu yang nak reput
Kena buli
Alhamdulillah
Kemudian aku jadi pembuli huargh !

2 Bestari 2006
Aku suka Aneeq lvl 9000++ teruk betul
Risau lidah akan terpotong bila tergigit
Anggap Atiqa macam Kak Aisyah Khaleeda ngeh hehehe
Tiba tiba kena duduk semeja dengan Khairunisa
Belakang gua ada Aiman
Tepi aku ada nasi basi
Dan Aiman yang suruh aku tengok kemudian dia gelak jahat lvl 90000++++

Lepas itu pun dia orang kawan baik aku sampai bila bila Alhamdulillah

3 Bestari 2007
Mula jadi gila gila
Ok sebenarnya dah lama tapi makin meroyan bila sedar semua kawan aku gila gila
Aku suka Aiman hahahaha ntahpape
Aku bawa hensait satu hari and it was like "Yeah like a boss" even it was nothing actually
Aku benci Aisyah yang teramat
Sebab dia nebeng gedik suka kawan dengan Atiqa manja dan etc

4 Bestari 2008
Aku benci pengawases sebab dia orang bagi aku mengada ngada
Tapi sebenarnya dia orang hebat
Disiplin mantop
Dan aku macam yeah berdendam gila dengan kakak Amzar sebab dia garang lol
Dan aku tangkap seorang pengawas pakai gelang emas lepas habis UPSR
Aku pun :

"Heyyy! Mana boleh pakai!"
"Takpe,kami dah lepas UPSR"

Oo
Baru aku tau
Hehehehe
Kemudian aku mula rapat dengan Aisyah

5 Bestari 2009
I was going crazy with Aisyah all of the time
Kami sayang Ustaz Yazi ! Yeah !
Yeaaah,aku suka Aiman dah berapa tahun entah
Aku sayang Hajar sangat sangat sangat
Atiqa sibuk dengan tarian kesian dia

6 Bestari 2010
Aku memang sayang Hajar
Aisyah memang BFF aku
Dan kami sekelas macam yeah aku adik kakak abang kau
Berusaha macam hapa untuk UPSR
Dan Alhamdulillah
Dalam dewan sebelum ambil result berdebar lvl 9000000000000000000++++++++++++++
And I met someone in this year and it was like Oh noooooooooooooo

Hidup kami Alhamdulillah meriah
Sedih sebab berpecah
Tapi masa gathering selalu melompat
Tapi ...
Tak sama juga

Aku rindu masa nak cari pasal dengan budak budak kecil dengan Aisyah
Makin menggelegak bila sampai masa nak duduk dalam tudung kawan kawan
Dengar Azwana dan Khairunisa gelak macam menda
Aiman buat lawak tak logik tapi masuk akal hahaha
Panggil Athilah Wannuuuuurrrrrr
Suka dengar dia cakap apa apa pun dan bagi penyepak dengan mulut tanda gurau
Lebih lebih masa dia gelak
Tasha yang lawak
Sabrina yang macam pemidato hebat
Bertanding cari perkataan dalam Kamus Dewan dengan Ain ok aku tak sertai
Makan McD masa Jamuan Akhir Tahun
Bergaduh baik dengan Arrasyid
Umpan Amzar dan Amir untuk diam dengan 30 sen
Yusrie yang macam ada tulang besi
Amin yang agak pemalu
Etc

Alhamdulillah
They were the best and are the vowest








Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#