Bizarreoes

Assalamualaikum

Aku mana boleh nak koyak dada orang tanya hati dia

"Yang kau cakap hari itu betul ke ? Kau cakap cepat !"

Hati macam innocent cakap jujur ja

Alah aku pun selalu tipu
Tipu kawan
Cakap aku benci dia orang
Padahal sangat benci
LOL ok gurau je

Bila aku melukis
Reka cerita
Rasa cem dalam ilusi sendiri

Bila dengan kawan
Terutamanya kau
Rasa cem terlebih realiti
Ok kau kejam sangat
Cakap lepas buat aku rasa macam nak terajang kaaauuu hah
Terajang pun takberubah hapa
Eh ?
Tak pernah cuba

Aku pun nak tanya sekali

"Kau betul nak kawan dengan aku atau sebab harta yang aku ada ?"

Agaknya apa jawapan kau ya ?
Kau buat apa apa aku rasa cem nak peluk kau sampai mampos
Kau ni over sangat

Ingat masa aku jadi koya hantar mesej kat Justin Bieber ?
Kau macam bahagia lebih dari aku
Lepas tahu aku cuma main main
Kau pun balas dengan lebih teruk
Ok aku in shaa Allah redha
Tapi kau memang rock ovaaaaa yeaahh !
Aku tersentak sangat

Masa main buai ?
Ceh aku buat macam kau baca lah blog hakuu
LOL takpa takpa
Ada contest sapa lebih laju dan lompat dengan penuh stail
Aku menang haha walaupun kaki macam nak patah
Kita gelak macam hapekebende masa nak rakam gambar
Dah lama tak buat macam tu
Alah kitakan bizarre ?

Kau ada cakap kau suka dengar cerita Romeo and Juliet yang aku reka
Bila orang lain punya tak beshhh
Betul ke ?
Betul , bukan ?

Kau pun macam dia
Susah sangat untuk aku tafsir
Biarpun aku dah bosan tengok muka kau gurau je 

 Masa ni Aisyah bonceng aku macam puteri LOL
 Le Us
Dia orang macam buat perang tayar basikal

Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#