In Shaa Allah

Assalamualaikum

Memang hati aku macam kena hiris dengan perlahan
Rasa cem nak nangis 923777 saat berturut turut
LOL
Tak ah

Ok
Aku adalah terasa sikit sikit
Tapi kita takleh nak expect evelibadi sayang kita sampai bila bila kan ?
Sebagai kawan memang haku nak hahahahaha

Mungkin kau tak ingat nak jemput aku sama kan ?
Kalau jemput pun aku tak pergi mungkin
Haha ntahpape

Dekat SAHUT mana ada jenis manusia atau kawan macam kau orang
Yeah yang macam gelak kuat lvl 900000++
Suka suka
Sindir sindir eh kita tak main pun
Ok memang aku cerita masa budak kecil tapi bila aku jumpa kau semua tetep samo

Kita pun takboleh expect evelibadi sama ?
Itu pemikiran budak kecil yang kena dera
Macam hakuu LOL tipu je

Cuma untuk Aneeq
Alhamdulillah aku ditemukan dengan orang yang paling gila gila macam kau
Kau macam tak akan pernah lupa kawan kawan kau dan aku 
Terima kasihlah sebab panggil aku Mia kau haha
Aku geli tapi alah biasalah Muhammad Aneeq Aqashah Bin Zubir
Macam aku tak kenal kau ?
Macam kami tak kenal kaaaannn ?

Cakap kat Syaza aku ambil gambar kau dari dia,Aneeq




Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#