The Breaking

Assalamualaikum

Aku tak boleh lah nak cakap dia tipu aku kan ?
Dia nak tuduh aku poyo
Boleh mungkin

Dia macam watak lelaki dalam lagu The Last Time alah asyik asyik lagu ni
Dia datang balik dan guna taktik minta maaf yang sama
Aku tahu dia tahu aku akan terima balik
Kemudian aku tengok semuanya mulaaaaa balik

Hapekebende entah
LOL

Aku cuma rasa macam mayat hidup kalau tak sekelas tak sedorm dengan Liyana
Aku kan sombong bongkak lagi angkuh punya manusia
Suka koya poyo kuat berangan tak suka senyum jual mahal blablabla
Manalah ada manusia lain yang baik superb lvl 9000+++++++ and above above and above nak kawan dengan aku ni
Apatah lagi dalam kelas
ROFL
Okay memandangkan Yana duduk tepi aku memang aku bergantung sepenuhnya pada dia
Yana tu baik wwwooh
Jenis dia gila gila juga
Aku matang lagi hahahaha
Aku selalu marah dia dan macam buta sangat taktau nak hargai kawan macam dia
Konon sebalik marah ada kebahagiaan
LOL
Ok aku mengarut je
Eh tak mengarut pun


Reuuuuniooonnnn 

Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#