Say What ?

Assalamualaikum

Alhamdulillah
Setakat ni
Hidup aku macam biasa
Cuma aku je yang luar biasa
Well macam biasa
Eh hape ni ?

Cuma
Aku rasa
Ini satu kebosanan
Ya sayang
Aku cuma bosan
Eh

Aku cuma dah bosan cakap benda yang sama
Setiap hari sama
Ya . Samaaaa jaaa.
Bosan menunggu
Ya .
Booooo Saaa An
Sampai satu tahap aku tak sedar
Tak sedar apa yang aku rasa
Tak sedar
Bahawa ini cuma satu mainan
Mainan seorang budak perempuan
Yang berumur 12 tahun
Yang tergedik gedik dengan kau
Tak boleh fikir dengan baik tentang masa depan
Sampai masa itu sudah sampai
Dan .
Ini diaaaa .
Ini haku le .
Hahaha ntahpape

Rasa ini .
Bukan konkrit yang kau boleh lihat .
Yang kau boleh sentuh dengan tangan kau yang hangat .
Cuma satu benda yang abstrak .
Yang kau sudah pun tahu .
Apa yang kau tahu ?
Sekarang ini dia sudah kosong
Cuma ada dinding sahaja
Isinya hilang
Hanyut dalam rasa kecewa
Kecewa ?
Maaf tapi Black Paradox ini best juga

Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#