Hailo

Assalamualaikum

Apa habaq semua ?
So hows February .

Alhamdulillah .
Semua baik .
Memang baik .
Sangat .

Bila kau baru sedar
Sesuatu yang sedang menghiris hati secara perlahan tapi sengaja
Aku mau cakap
Usah bergerak

Dia banyak ajar aku
Supaya aku tak kurang ajaran
Aku tengok dia lembut
Tapi keras nak mampos
Keras bila alien hantuk kepala dia

Sini wa mau cakap .

Dia tu dia
Sejak azali lagi macam tu
Memang lah geng yang terbakar buat ayat omputeh 'People Change'
Tapi
Dia aku tengok maintain ja
Dia asyik buat aku rasa macam nak hantuk kepala kat meja biru berkali kali
Biar orang depan aku perasan aku ada masalah then belanja aku Pizza
Olololo shoo shuuweet
Dia buat aku rasa sakit sangat
Sakit sebab dia punya lidah takda tulang tapi macam macam senjata
Tajam belaka
Bila dia buka mulut habis semua terlepas
Macam nak lempang bertubi tubi pun ada
Harap aku tahan ecceece

Aku menangis sebab terlampau benci
Nak kata lali
Mungkin tak .

Aku mungkin kawan kau yang tak ada hak untuk mengetahui rahsia hidup kau
Dari mulut kau
Tapi aku kawan yang dah curah segalanya agar kau tak rasa dipinggirkan

Le me , Sakinah and Aisyah

Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#