Red

Assalamualaikum

So
Kenapa post aku selalu ada so

Selasa nanti In shaa Allah aku dah balik
Balik dengan penuh tanda tanya
Kenapa ?
Kau sebok pesal hah ?
Kau ni pelik sangat

Charming tapi pelik
Misterius
Buat aku tertanya tanya
Atau aku cuma koya je ngehehehehe 
Tapi Prince Cinderella tu kacak sangat ler
Ala kartun je pun
Je . Pun
Jepun ? Wakakakaka
Ntahpape

Semakin lama semakin aku terasa
Tak tau kenapa
Mungkin sebab kau orang lupa aku
Yelah kan orang tak femes macam dia orang mana boleh diingati
Alah Tay,makan kat gerai je pun
Rumah kau jauh
Dia orang risau kut kut lah kau rasa terbeban

Iye lah tu

Shoo shuweeet


Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#