Posts

Showing posts from March, 2013

Another Man

Image
Assalamualaikum

Maaflah

Aku ni seorang yang mudah jatuh sayang
Kenal cuma 1 saat
Aku dah dipagut dengan kasih sayang

Apatah lagi kau
Yang aku dah kenal selama
Ermm
Ok lame lah aku kenal kau

Aku rasa kau dah lupa aku
Yelah orang macam aku yang tak pandai bergaya ni
Pakai tudung senget lvl 90000++
Tak layak pun nak bergaul dengan kau

Kau kan kaya
Kemain hensem lagi masa gi lepak dengan kawan kawan baru kau
Aku tak nafikan
Aku agak jiles

Kawan kawan perempuan kau semua cantis cantis
Aku ni biasa je

Aku kecewa
Kecewa sangat
Kau langsung tak ambil pusing soal aku

Bukan aku terlalu gilakan perhatian kau

Cuma
Aku nak kita jadi kawan baik balik
Yeah
Kau lah Aneeq

Ingat Allah dalam setiap perkara yang kita lakukan
In Shaa Allah





Yang Terpendam

Assalamualaikum

Mungkin kau fikir
Aku ok
Alah aku ni kan budak budak
Takhambek hati punyalah
Bukannya faham apa apa

Biarpun aku ingat
Apa yang dah buat aku terusik
Masa aku darjah 3 gitu

Aku ni jenis yang pendiam
Suka melihat gerak geri manusia
Suka menafsirkan jenis jenis manusia
Dan mudah untuk menghafal segala patah perkataan
Yang kau ungkap
Sebagai tanda penghinaan atas aku
Ya
Aku yang kau anggap biul tika itu
Biul hotak lu

Kau kutuk aku lagi
Ah maaf ya
Aku tak terkesan pun
Cuma bila semua ni
Difikirkan semula
Aku rasa
Dibuang

Ya
Aku tak pandai bergaya
Tak macam dia orang
Sorang tu anak orang kaya
Sorang tu pun tak kurang hebatnya

Ya
Aku tak sehebat mereka dalam pelajaran

Taklah secantik mereka
Aku cuma seorang yang biasa biasa
Berumur 15 tahun dan agak pendek daripada mereka
Aku tak kisah
Inilah yang terbaik
Allah tahu apa yang terbaik buat kita .

Kau tegur aku
Supaya aku tidak terasa kan ?
Takusah menipu diri

Bila dia ada
Kau layan dia macam puteri
Berbeza sekali

Ya
Aku dengan di…

Hall Of Fame ?

Image
Assalamualaikum

Hmmm .

Aku taktau camna nak mula
Tapi

"Eh dia tu sombong kan ? Hish aku tak suka lah dia blablablabla"

Memang
Aku pun rasa dia sombong .
Ya
Halah pendapat aku
Tapi memang semua cakap dia sombong
Mengada-ngada
Asal jalan buat muka agong-to-be dia

Alah kalau cenggitu dia boleh jalan ah
Siapa suka kalau buat perangai hodoh lagi buruk macam tu
Ya
Kau ah
Langsuir betui
Dahlah suka cakap belakang orang
Asal pi belakang kau kutuk
Asal kau kutuk mesti kat belakang orang
Woi pandang sini ah

Haila
Cemmana kau orang tau ?
Apa yang kau orang tau ?
Maaf eh .

"Dia tu bukan berniat nak sombong,dia tu cuma pemalu,segan nak tegur orang,nak senyum pun kau orang kutuk dia gila"

Aku cuma taktau nak cakap isu apa dengan kau
Isu hati aku ?
Hati kau ?
Taylor Swift dengan siapa ?
Justin Bieber dengan Selena macam mana ?
Haha

Aku memang betul betul taktau nak cakap apa dengan kau
Kau memang sepupu aku
Maaf kalau aku memang betul betul kelihatan sombong lagi bongkak lagi angkuh

Yellow Raincoat

Image
Assalamualaikum

He thinks that he is good enough
For le girls
I don't think so

He is bad
So bad
He has beautiful eyes
If you stare at them,you will fall

He is tall
But Im not sure
How tall is he
He is an expert at sorries
You will believe them

He is a good looking guy
Charming,of course
He will tell you that you are so beautiful
Adorable
A perfect bride to be
For him
You couldnt see the door
You're sinking in his arm

Tell you what
I love him
Say what ?
Yeah
Run as fast as you can


Ecece

Abang Haku

Image
Assalamualaikum

First day
I looked at my side
There was nothing to say
We missed him a lot
I cried

The very second day and hari hari yang lain

Normal je wakakakakaka
ALa biasa ah bila rasa kehilangan
Nangis je

Aku rasa dia bahagia kat PC
Semoga kau dapat kawan yang baik
Nampak dalam gambar cem terlebih sihat

Hmmm .

Hmmm