Another Man

Assalamualaikum

Maaflah

Aku ni seorang yang mudah jatuh sayang
Kenal cuma 1 saat
Aku dah dipagut dengan kasih sayang

Apatah lagi kau
Yang aku dah kenal selama
Ermm
Ok lame lah aku kenal kau

Aku rasa kau dah lupa aku
Yelah orang macam aku yang tak pandai bergaya ni
Pakai tudung senget lvl 90000++
Tak layak pun nak bergaul dengan kau

Kau kan kaya
Kemain hensem lagi masa gi lepak dengan kawan kawan baru kau
Aku tak nafikan
Aku agak jiles

Kawan kawan perempuan kau semua cantis cantis
Aku ni biasa je

Aku kecewa
Kecewa sangat
Kau langsung tak ambil pusing soal aku

Bukan aku terlalu gilakan perhatian kau

Cuma
Aku nak kita jadi kawan baik balik
Yeah
Kau lah Aneeq

Ingat Allah dalam setiap perkara yang kita lakukan
In Shaa Allah





Comments

  1. HAHA . Selama ni aku lupa kau ehh . Takdoo nyo mia . Wait wait , aku bergaya erkk bila bergaul dengan kengkawan aku . Hua hua hua :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#