Hall Of Fame ?

Assalamualaikum

Hmmm .

Aku taktau camna nak mula
Tapi

"Eh dia tu sombong kan ? Hish aku tak suka lah dia blablablabla"

Memang
Aku pun rasa dia sombong .
Ya
Halah pendapat aku
Tapi memang semua cakap dia sombong
Mengada-ngada
Asal jalan buat muka agong-to-be dia

Alah kalau cenggitu dia boleh jalan ah
Siapa suka kalau buat perangai hodoh lagi buruk macam tu
Ya
Kau ah
Langsuir betui
Dahlah suka cakap belakang orang
Asal pi belakang kau kutuk
Asal kau kutuk mesti kat belakang orang
Woi pandang sini ah

Haila
Cemmana kau orang tau ?
Apa yang kau orang tau ?
Maaf eh .

"Dia tu bukan berniat nak sombong,dia tu cuma pemalu,segan nak tegur orang,nak senyum pun kau orang kutuk dia gila"

Aku cuma taktau nak cakap isu apa dengan kau
Isu hati aku ?
Hati kau ?
Taylor Swift dengan siapa ?
Justin Bieber dengan Selena macam mana ?
Haha

Aku memang betul betul taktau nak cakap apa dengan kau
Kau memang sepupu aku
Maaf kalau aku memang betul betul kelihatan sombong lagi bongkak lagi angkuh
Aku ada lah juga ter-hendak jadi sombong
Tapi bila fikir fikir balik
Aku jadi macam itu
Sebab ..

"Dia tu sombong,haktuih punya kazen"

Mula mula nak mengalah
Dah kalau orang dah cop muka kita
Let it be jelah kan ?
Ehhh
Orang sombong takkan ke mana
Takkan ke mana

In shaa Allah

"Aku cuba nak berubahlah ni"

Tapi semua sudah benci.


Hmmmmmm

Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#