A memento

Assalamualaikum

Aku sayang beliau
Cuma
Apa tu ?

Tak tau camna nak tunjuk

Mulalah adegan adegan salah faham

Maaf .
Aku tenang ja
Wakakakaka
Ehemm
Baiklah

Aku juga seorang manusia yang ada hati dan rasa
Juga boleh melihat dan mendengar
Alhamdulillah
Tipulah kalau aku tak terusik walau sedikit dek perbuatan beliau
Tapi

"Hmm,toksah cagha aih,buat ddakk ja,dia men men ja"

Ya Rabb

Maaf wahai sekeping hati wanita yang aku kasihi
Aku takpernah ada niat untuk jadi sombong
Berlagak
Cuma aku segan

Aku rindu semua
Rindu nak dengaq orang bizarre buat lawak
Rindu nak tengok wajah tampan milik putera
Rindu nak buat onar kecil kecilan dengan depa semua
Rindu nak tengok muka stress beliau
Rindu nak kena marah

Semua berubah dan beliau dah ada pengganti
Aku yakin dia lebih hebat dan berkeyakinan
Sebab itu aku macam hembusan udara
Yang sebenarnya bermakna buat beliau tapi dianggap biasa
Terlampau biasa
Terlampau tidak bererti bagi beliau,mungkin ?

Hati macam nak pecah
Tahan sendu
Bahu terhinggut-hinggut
Suhu wajah meningkat

Apa aku boleh buat ?
Ya Allah

"Puan,maafkan ana,ana memang salah,
Dear Madam,Im so sorry for what have I done to you,I didnt mean
to let all of you down,I love you and please,forgive me"



Lalalalalala



Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#