Over The Line

Assalamualaikum

Ya.
Banyak aku tengok kisah pasangan burung
Ok bukan pasanganlah
Cuma kawan yang punya rasa yang sama
Rasa seteroberi

Ada yang kecundang
Macam komik kecundang kasih ye eh ? Aku tak baca pun wakakaka
Ada yang bahagia sampai naik pelamin
Ada yang bengkok sedikit
Dan cuba untuk perbetul

Macam Oh Jin Rak punya kisah
Serius sedih woo
Takpe aku pun berbelah bahagi
Sebab aku pun nak tengok Go Dok Mi dengan Kkae-Geum aku keke
Tapi aku pun tak nak Oh Jin Rak sedih
Aisey

Oh Jin Rak .

Masa itu aku sedar
Dan ya
Kita mengharapkan kasih manusia dan mungkin akan kecewa
Tapi kasih Allah sentiasa ada 
Terbuka luas untuk kita semua
Kalau mengharapkan balasan cinta daripada Allah
Wah tiada istilah kecewa
Subhanallah
Sebelum kau lahir lagi Dia dah limpahkan kau dengan kasih sayangNya

Maaf ya orang yang lebih tua daripada aku
Aku faham perasaan kau Zeem,
Tapi yelah kan ?
Kau pernah ada tempat dalam hati dia
Sabar ya ?

Maaf aku masuk campur
Cuma .
Baru aku nampak lelaki kecundang dan rebah
Sebab kecewa dengan perempuan
Sebab kisah aku
Aku yang lemah dan jatuh teruk
Dari mula sampai akhir
Ya kan,Fal .

Heh

:')

Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#