Grown Up

Assalamualaikum

Setiap masalah pasti ada penyelesaian
Every tide has an ebb

Dan kau perlu tahu
Pertolongan Allah itu sentiasa ada

Dan bilakah pertolongan Allah akan datang ?
Bila kamu benar-benar yakin akan pertolongan Allah
Itu kata-kata motivasi dan penampar yang aku pernah baca
Tak ingat kat mana

Sekarang
Masalah yang agak besar ini
Disebabkan oleh diri sendiri yang pengecut
Pemalas dan buruk akhlak serta rupanya

HKBA sedang menanti masa untuk menyerang
Dan telah ku belek buku teks Bahasa Arab tingkatan 2 serta 1
Dan cerita yang Ustazah Maznah suruh aku hafal
TIADA DI DALAM BUKU-BUKU TEKS TERSEBUT
Oh Ya Allah !

Aku sedikit gelabah
Dan cuba menambah anak lelaki Ustazah sebagai kenalan di FB
Terniat nak minta nombor ustazah
Dan ada juga beberapa cara atau alternatif yang lain
Iaitu dengan mendapatkan buku teks BA tingkatan 3
Daripada pelajar tingkatan 3
Dan . . .
Pilihan terdekat yang aku ada
Ialah Ellya
Serta
Anak Tuan Zawi

Pfffttttttttttt !

Aku minta tolong Hajar
InshaALLAH dia ada

Mungkin nampak macam
Err sedikit mengambil kesempatan dalam kesempitan yang nyata menghimpit diri ini
Tapi sebenarnya,
Aku betul-betul perlukan buku teks itu
Bukan kau
Baik aku pun perlukan kau
Sebab mungkin InshaALLAH kau ada buku teks itu
Tapi objektif utama aku
Buku teks kau wahahahaha

Mohon kefahaman kau
Yang ikhlas
Aku .



Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#