Hei

Assalamualaikum

Setelah remuk dengan seremuk-remuknya
Kini baru aku sedar
Akan satu realiti

Bahawa
Peremuk aku ialah diri sendiri
Ya
Haha lawak ke

Dia cuma biasa
Tiada respon
Akan tetapi cara dia berinteraksi dengan aku
Ehem berinteraksi secara senyap serta sunyi yang amat
Sudah cukup jelas untuk aku rumuskan
Bahawa jawapan dia
Samar-samar tidak
Ehehe samar-samar

Aku sendiri tak pasti
Kenapa mengapa aku sering ingin
Mencoret perkara pahit dan payau
Yang telah terwujud sewaktu aku bergelut dengan perasaan ini
Padahal
Bukan memberi faedah pun iya ?

Ehehe
Akulah seorang gadis yang punya perasaan
Perasan dilenyek orang
Namun tidak sedar diri sendiri mengundang kehancuran itu

Memang
Akulah yang bersalah
Kerana berperasaan seperti ini
Patutlah pada penghujung
Hanya aku yang pucat

Hei Faaris
Selamat Maju Jaya


Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#