Love Story 5

Perempuan itu hanya melangkah
Tanpa berpaling ke belakang lagi

"Medina you seem to have something to say to me .."

Langkah terus mati .
Dan dia berpaling
Dengan tangisan yang masih setia

"Yes I do have something to say ..."

Say that you want me one more time Medina .
Say it

"Please,pindah dari sini .. aku tak nak tengok muka kau lagi .."
"Kau buat aku sakit mata dan hati..bila kau takda,tak payahlah aku nak berdebar lagi ..:"
"Bila kau pindah,aku tak perlu jumpa kau lagi tiap-tiap hari di pejabat .."
"Dan .. kau tak perlu tipu aku lagi Arsyad Firhan .."

Dan
Dia berlalu pergi

Aku tergamam

"Aku dah cakap .. Medina tak akan terima kau balik Chad ...heh.."

Orang yang berjaya rampas Medina daripada aku
Ialah Amsyar
Faris Amsyar

Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#