Allahurabbi

Assalamualaikum

Jika Go Dok Mi lakukan luahan tanpa kata
Aku juga akan lakukan perkara yang sama
Yang bezanya
Aku guna internet
Go Dok Mi hanya save dalam peti besar yang nipis

Ya Allah

Pada awalnya
Aku yakin aku sudah boleh melepaskan segalanya
Sama ada perihal Fal atau taukeh kedai bakeri tersebut
Semua aku sudah hembus keluar
Dan aku rasa
Aku sudah bebas

Namun kemudian
Kebebasan ini sukar untuk dikekalkan
Aku boleh pula jadi lemah
Dan terjatuh terjelopok sekali lagi
Kurang sikit sakitnya kali ini

Namun ianya tetap sama
Aku masih terperangkap
Bukan apa
Aku cuma kecewa

Fal,
Aku sudah boleh bergerak bebas
Sudah boleh rela jika kau lenyap
Eh maaf jika kau lenyapkan aku wahahaha

Namun aku dikit kecewa dong

Aku ni bukan kawan kau ke
Tapi kalau kawan pun takkan kau nak usik aku lagi kan
Tak boleh .
Tetap tak

Followlah aku
Walau aku takkan approve

Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#