Hey

Assalamualaikum

Aku masih di kampung
Alhamdulillah
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Aku minta maaf ya

Cuma macam yang aku cakapkan
Aku ingin meluah

Hei
Lama aku mahu dengar perkhabaran terbaru kau
Dan Alhamdulillah,semalam aku dapat
Mencapai kau dengan getaran hebat
Masih sama.
Ya
Aku masih berdebar
Tiba-tiba,

Serasa ingin berteriak dengan mata yang berair
Aku tak pernah sangka kau akan balas
Sungguh tidak menyangka
Kerna apa,
Aku rasa kau sudah buang aku
Jauh dari hidup seorang kau,
Ya Fal ?

Rupanya kau masih sama
Berlawak tanpa sempadan
Kadang apa yang kau kata menyentap tangkai hati aku
Aku tahu,aku tak patut

Ya Allah

Cuma semalam dan hari ini
Kau agak berbeza sebenarnya
Gayanya seperti kau resah
Resahkan apa
Wallahualam

Entah aku pun pening
Tak guna

Namun rasa ini datang kembali

Pada masa yang akan datang
Kita akan jumpa orang yang baru
Dan tersangkut secara serius

Atau mungkin tak sempat
Waktu akhir kita hanya Allah yang tahu


Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#