Hmmm

Assalamualaikum

Kau tahu
Sudah lama aku tidak membelitkan ayat

Aku suka menulis
Untuk memuntahkan perasaan aku sendiri
Lebih baik daripada meluah,mungkin ?
Kerana aku agak malas untuk bercakap panjang
Apabila gelodak perasaan menghentam seluruh jiwa aku,
Apa yang aku mahu pada saat panik itu,
Hanyalah ; meluah
Dan jika episodnya terlampau panjang ; malas
Aku cuma ingin orang tahu apa yang terjadi dan apa yang aku rasa
Pada saat itu juga
Hehe jadi apa yang aku buat menulis mencorak apa yang terbuku,
Dalam kelam kelibut,
Dengan rasa yang berbaur,kemudian jadilah karya yang . .
Sukar untuk difahami wahahaha

Tapi sebenarnya,
Bercerita pun agak seronok
Penuh dengan rasa serta ekspresi huhu

Aku ingin pulang ke sana,
Petang ini
Tapi semuanya dengan izin Allah


Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#