A Piece of Me

Assalamualaikum

Putar kembali ingatan,
Jelas kelihatan bayangan kalian,
Sudah tentu tidak bersayap,
Namun kadangnya seakan terasa kalian jauh.

Putar kembali apa yang berlaku,
Kadang bagai ditusuk sembilu hati ini,
Terlayar kembali dosa dan silap aku terhadap jiwa kalian,

Tajamnya lidah kadang tidak terkawal,
Diri yang kerasukan kadang cengil dan pentingkan diri,

Untuk semua itu dan lebih daripada itu,
Aku mohon maaf.

Aku betul-betul minta maaf.

Bermaknanya kalian dalam hidup aku,
Tiada umpama, aku tidak bisa terang dan hurai.

Lainnya kalian daripada yang lain,
Tiada bandingan, aku tidak bisa terang dan hurai.

Sayangnya aku pada kalian.

Kadang tak terluah dek segan,
Kadang tak terpancar dek kabus yang diadakan,

Tapi aku sungguh sayang.

Alhamdulillah, sungguh kalian merupakan anugerahNya yang indah sekali.

Alhamdulillah,

Adanya kalian menghidupkan aku kembali.


Comments

Popular posts from this blog

Hey

It's Okay 2#

Hey 2#