Posts

Showing posts from April, 2012

Reunion

Image
Mari kita bersatu padu
Padukan kesatuan yang telah bersatu
Dan musnahkan apa yang ada
Eh tidak
Kita bukan budak sekolah rendah yang cuma tahu mengotorkan lutut
Kita budak sekolah menegah yang tidak matang lagi
Jadi kita membodohkan apa yang ada

Orang cakap benar mari kita gelak sama sama
Orang cakap salah mari kita gelak sama sama
Jangan ambil serius

Baiklah
Itu kami bila bersama
Cuma pada hari perjumpaan semula
Cuma pada hari perjumpaan semula

Lain hari kita serius
Ok ?

jangan percaya semua yang ada di atas

Justin Yeah

Image
Justin Bieber ?

Ha ha ha
Kau sanggup berlari lari kemudian peluk dia dan bagi dia cium kau dengan sehelai tudung dan jubah dan sarung tangan dan stokin ?
Ok ok aku takbermaksud untuk
serius tapi aku pernah fikirkan menda ni .
Eh aku boleh tahan ?


his voice is better than yours,cereal guy

Keh Hah

Image
When WE talk about

' I love him but he wbehdhwgewbewjw '
' I ? qhwgqg2h '

Blablabla

And she's just like 'so do I care ? but pity her .. Oh I wehghwqewqe '
When I look at her ..

in dream babe I would do this

Im Just Asking

Image
I don't know why I keep using photos that have Arissa in each of them


Eh kawan
Sabar ah
Jangan gulingkan badan dalam longkang tu
Hai kotor ah

Aku tanya ja
Apa salah aku kat kau ?
Oh yah pabo .
Aku cuma cakap cuma cakap cuma cakap kau wqehgwg23uhg2uhe2u3he2 ja .
Eh tak lah teruk
Act,tak kata apa pun

Master Of Ceremonies

Image
Malu ahh .
Eh tak . Aku cool ja .
Dia orang yang gelak terlebih had hidup
Mujur tiada yang rebah ohok ohok xxxxxxxx

Aku buat muka masa jadi MC
Pengumuman kena buat kemain berlahmbak
Memang syiok habis
Oh well dapat pengalaman syukur !

'Kau buat mulut senget masa kau keliru hari tu'
'Eh ye ke ? Baik kau senyap atau aku sebat'

Assalamualaikum

Mulakan hari kau dengan Bismillah
Bismillahirrahmanirrahim .

Diam itu lebih baik daripada memaki hamun
Tapi hati kau ?

Aku cuma dapat rasa
Diam dalam bising .
Dan suasananya gelap
Gelap

Do You Remember ?

Image
Bila tanya salah seorang Team Kalam Jama'ie SKBS 2010
'Mu ingat ke tak lagi ? Alah masa kita sama sama perform dulu dan jatuh cinta ?'
Mesti jawapan dia 'Oh ingat ah aku ingat'
Lain pula kalau yang terhantuk kepala dekat hujung parang

Teringat pula muka Ustaz Yazi yang bersungguh sungguh latih kami
Macam Miss Dee
Penat beliau beliau sekalian
Darjah 6 dulu berlagak senior, sekarang ciput ahuw
Form 2 ? Kecil juga bila dah besar nanti .

Weird Deehyl

Image
Okay apa yang pelik ?
Maria Elena's blog - beliau sendiri yang kata ehh
Eee gergaji jari nanti kang ? eh tau  seram
stop

Nanti bila semua hitam
Harap terpancar beberapa cahaya yang irisdescent dari mana mana
Dan hasilkan video kualitinya terbaik
bila cahaya realiti ditangkap retina balik,gugurlah air mata sedikit
lepas urus diri,kau capai lah tas dan berlari ke KOSPINT
like a dumbass

well dhl ? She's not meeeee

Im a fall for you Cheyenne

That moment

Image
Miss Dee cakap muka aku ni macam entertaintment
Hemm . Mungkin

Esok aku nak balik
Tapi aku dah plan satu plan iaitu

Sorok diri dalam rumah LRN
Bila dia balik suprise

.___.

Pasti seronok
I will run this plan .
in dream naaehieoeasjnsj

Say it gorgeous

Dendam simpan dalam hati
Kau lepas dengan pelbagai cara
Penghinaan yang aku boleh cakap paling kerap
Sindiran kau lvl 900000++
Pengkhianatan . Oh itu telah kau buat .
Calarnya masih ada .

Tapi kau takpernah lempar satu jenis najis pun atas muka aku
I wonder why ? takberani ? haha
Eh I didn't dare you .

I love you

Yeahh man

Seems like someone has revealed the truth
Laugh like Cruela Devil .
entah betul ke tak ejaan dia . lantak

Maaf ya tapi aku dah cuba sedaya upaya untuk menahan perasaan ini
Diam adalah yang terbaik buat jenis gadis macam aku
Eh diam itu baik dan terbaik buat semua

So aku diam . Heeeeehe

Le friend

Image
Syukur dapat cuti panjang
Panjangnya 5 hari
Better than two days 
Tapi cuti ni pelik
sebab hostelians yang lain takcuti
dan aku kelaparan
Laparkan debaran dan pembaziran saat
dan penikaman belakang
dan kawan baik

Wasted Tears

Image
Cried in the music room
Cried everywhere


Beautiful huuh ?
Fuuuuuuu
But the prince has gone 
Back to his kingdom

A FUN

Image
Burn the clothes
Sit in front of a laptop
and both of them are my favourites

You jelly bro ?

Not Moving

Dah nama cuti
Kau macam mayat hidup

Kerja sekolah memang dah awal awal bagi kad merah
Hiburan memang gegar kat rumah
Lusa balik baru terkial kial
eh ini baru ah kehidupan 

Hidup cuma sementara
Siapa tahu kita akan mati satu saat lepas saat ini ?

Kawan

Image
Itu gambar seorang kanak-kanak 12 tahun yang ditikam dengan kejam oleh kawannya
Ditikam - Lari

Dia ditikam sebelum menikam

Blank

Image
Fa lala lalala

Aku tolak tepi awal awal
Kerja sekolah duduk di penjuru hidup

Susah bila balik kau takda
Hujan tanpa kilat

When I was

Image
Aku cakap fasal diri aku yang lama
Oh eh hehe tersalah
Sekurang kurangnya aku yang lama
Manusia berubah
Dan hari ini tidak terlambat untuk kau berubah

Aku selidik diri aku balik
Gali lubang dekat timeline
terguling suka rofl lmfao pfffftttt hahao !

jujur ah I was a dork because of love

Set Fire to the flame

How come ?

ouchsshouhwwhh .. love it

Scream, Kill 'eeeem !
Kick the question mark
'cause we gonna rock the imagination box
Eyes won't move

Burning *Them

I wonder
how they sleep at night ?
if their bodies are burning ?

I wonder
don't those boys hurt when they touch them ?
if their bodies are burning ?

I have ran away
Now I am safe and sound

dhl ?

Again

You gave itYou didn't get it 
And I didn't give it But I took it
secara insiden rebah terkulaii ii
sampai bila ?

Haih

Aku dah tengok sekeliling 2 Hikmah
Takjijik pun
Cuma ada perempuan sepak sampah kat kasut besar aku

Im back
When they were back

poor me huh ?
cried in the music room , stressed