Posts

Showing posts from July, 2012

Sanday

Image
Assalamualaikum

Aku dalam proses nak habiskan Big
Ya
Aku akan pukul dia kuat kuat dan habiskan semuanya
Biarpun aku adalah skip beberapa part
Hahahaha

Aku cuma nak tahu apa perasaan Yoon Jae terhadap aku Gil Da Ran
Ummmmphhh yeaaah yeahh

So as today is Sunday
Sunnnnydaaaayyyyyyyyy
I will greet SAHUT and hug it
Bye-bye home

Baby
I know loving you ain't easy
But Im sure it's worth to try
Apa ni ?

Aku taktahu aku boleh tahan takak mana
I can't help it
Im just selfish
Dia macam tarik aku ke lembah menegurnya,kau orang tahu ?
Ah tak aku cuma berhalusinasi kakakakakakakaka

Set your true Niat
Study because of Allah

*muka tekad*

love.2019
Lagu JB-Maria agak gempark .  Arghheergh  "Zikirlah banyak-banyak Selawatlah banyak-banyak InsyaALLAH..."
Aman .

Weirdoe

Image
Assalamualaikum

Buat kali pertamanya
Ok buat 62536555 kalinya aku rasa macam aku takda kawan
Hehe taklah aku ada berlahmbak cuma aku akuaku tak berapa rasa nak dihargai

Bahagia
Bahagia
Bahagia
Kita selalunya tak bahagia
Dan tak selalunya bahagia

Sometimes you feel like you're the one that everyone needs
Wait everytime you want it to happen
Not just a feel of that
But you have to know
You're just a human that have an imagination box and illusion and you make mistakes
Unless if you're adudu lol

Aku pernah rasa semua orang perlukan aku
Yelah aku kan famous,yeah bebeh
Tapi takpun sebenarnya
Cuma kedua-dua pihak rasa sunyi
Ok sebenarnya kedua-dua pihak kesiankan aku hahaha

Cuma bila hari kau kena buang nanti
Janganlah sedih dan fikir negatif

Somedays we ought to be like Si Kosong
Think positive
You might be a Cinderella that will be killed by someone
:)

May Allah Bless Us
InsyaAllah

Ramadhan

Image
Assalamualaikum .
Hah,busted !
Aku nampak kau makan tadi
Hehe gurau je ye?

So as you know
Today is the very first day of Ramadhan
But lastnight I heard Raya songs
Well in my car lol

If you do bad things
Don't blame the Syaitan
Because they are chained in this beautiful month
Nafsu whispers you to do that and this and that and blablabla
So .. what can you conclude here ?
Ah berbelit betul
Marilah kita sama-sama mengawal nafsu sendiri

Apa yang aku risau sekarang
Diri sendiri .__.
Aku macam tak boleh berenggang dengan lagus
T-T

InsyaALLAH
We'll try our best to improve ourselves,right ?

Selamat Menjalani Ibadah Puasa
*benglah minum air paip





Night

? Selepas Malaikat Israfil meniup sangkakala (bentuknya seperti tanduk besar) yang memekakkan telinga, seluruh makhluk mati kecuali Izrail & beberapa malaikat yang lain. Selepas itu, Izrail pun mencabut nyawa malaikat yang tinggal dan akhirnya nyawanya sendiri.
? Selepas semua makhluk mati, Tuhan pun berfirman mafhumnya “Kepunyaan siapakah kerajaan hari ini?” Tiada siapa yang menjawab. Lalu Dia sendiri menjawab dengan keagunganNya “Kepunyaan Allah Yang Maha Esa lagi Maha Perkasa.” Ini menunjukkan kebesaran & keagunganNya sebagai Tuhan yg Maha Kuasa lagi Maha Kekal Hidup, tidak mati.
? Selepas 40 tahun, Malaikat Israfil a.s. dihidupkan, seterusnya meniup sangkakala untuk kali ke-2, lantas seluruh makhluk hidup semula di atas bumi putih, berupa padang Mahsyar (umpama padang Arafah) yang rata tidak berbukit atau bulat seperti bumi.
? Sekelian manusia hidup melalui benih anak Adam yg disebut “Ajbuz Zanbi” yang berada di hujung tulang belakang mereka. Hiduplah manusia umpama anak poko…

The Past And The Present

Image
Aku ingat lagi
Masa kami conquer satu meja itu sama-sama
Haha
Feel like a boss
A group of bosses
Tapi .
Kami berpecah
Ah sedih juga
Tapi setelah melakukan sedikit analisa
Aku kembali baik


Sudah tiada Seven SHUTER
Kami berlagak macam biasa
Biarpun perasaan sedih macam haprak
Alah itu cuma dulu punya versi

Aku tak tahu sama ada aku seorang ja yang fikir fasal semua ni
Atau semua turut fikir


Dan kau lihat gambar itu
Mereka semua itu keluarga terapat aku di SAHUT
Yang mengganti tempat mereka yang lain


Ukhwah Fillah . 2019

She Ain't My Girl

Image
Assalamualaikum 
So I am killing my eagerness to 'hi' him Aaaaa LOL It's kinda NOT funny
Keh keh keh I never thought I can do this But now  Here I am Standing here With a bloody knife *muahahaha a.k.a devil laugh*
As I have knocked my forehead for 18766762 times I feel dizzy now Aaaaa That kind of feeling When you're dying With your own imagination You'll see your unicorn Is leaving you Baby,don't cry Heyyyyyyyyy
Do you notice something here? My brain is making its own scheme  For me For my heart Hahahahaha What am I doing ? Argh His profpic is the same as his friend's Well Alhamdulillah . I can hide from him
Anyway,does he want to see you ?
"Hey seniorita ma cherie, Please be my little lady,little lady"
Better love story than Twilight,LOL

The Very Today

Image
Assalamualaikum

Hari ini Alhamdulillah
Berjalan macam biasa .
Agak bosan ah

Aku kecewa
Y U NO OPEN KEDAI BUKU BANGGOL ?!
Tapi rileks lah .
Kumbang bukan seekor,
Kedai Buku Banggol bukan roboh lagi
.___.

Baru aku rasa rindu dekat seorang ni
Ye ah dia tu pun jahat juga lah kan ?
Kerja dia kurung aku .
Hekeleh macam ah dia tu Romeo aku kan kan kan ?
Takda hak nak kongkong aku
Tapi gitu ah kan
Gitu ah gitu ah
Aku pun taknak ah dia terasa
Ye aaaa memandangkan dia tu kekasih aku
Heeeee :3
Dari tahun lepas
Eh berapa kali dah break
Banyak kali dah
Well dia tu kaki manusia ngak ekpun
Aku takdengki pun
Falala

*Olahraga SM Sains Hulu Terengganu
Apa yang dimaksudkan adalah SAHUT

Sigh

Image
Eyy lari ah jauh-jauh !
Benda abstrak ini kejar aku lagi
Aaaa dia dah melekat dah
Parah.Parah

Kali ini dia tarik aku ke peti Drama 2012
Ah aku dah bosan





Kemudian ?
Dia tarik aku ke peti 2010

Maaf.
Malas nak tunjuk gambar
Sekali dengan benda abstrak ni leleh .


Ahchouw

Image
Assalamualaikum

Hai

Sambung pula,tentang July.

Dia ni seorang yang sangat hebat
Sebab tu aku suka dia
Tapi kadang kala dia tolak aku sampai jatuh dalam kolam
Habaih basah

Dia ni bab makan memang hebat
Semua ditelan
Dia telan gembira aku,sakit aku,sedih aku dan banyak lagi ah

Dr. Sheikh Muzaphar Shukor pun suka dia
Aku fahamlah kenapa
Sebab dia July yang indah

Ah karut betul .

Ok Ramadhan kami tunggu dengan cinta,InsyaALLAH

July

Image
Alhamdulillah

Adalah juga adegan adegan ganas
Tapi semuanya di bawah kawalan
Hee :|

Kami sambut Hari Koko dan ternyata tahun lepas punya lagi gempak
Ok f4 dan f1 takbawa efek 'takbest' sebenarnya
Sabar sabar

Well aku kelab Woodball dan kami anak anak kecil berdikari membangunkan kelab ini
Dan Alhamdulillah kelab kami menang anugerah apa entah
Biarpun fake punya pengerusi dihantar ke perjumpaan oleh pengerusi yang sebenar

Masa pameran English Club agak best
Aku jaga port kami dan seronok jugaaa
Ye ah selain daripada berpeluh dan serabut
Dapat ah cikedis dan gula gula free

Blablablablablabla

Aku pun tenggelam dalam dunia sendiri
Koya punya fasal
Cuma ada ah setitik dua air mata jatuh

Blablablabla

Bila kenang kembali
Inilah dunia akhir zaman

Assalamualaikum