Well

Assalamualaikum

Angin berbeza menghembus pelbagai partikel
Dalam sedar angin membawa kau pergi
Jasad kau masih di tepi
Namun begitu,jiwa kau seolah-olah melambai dari kejauhan

Kawan .
Sedikit sebanyak kau telah berubah

Jadi kau yang dulu aku rasa tidak begitu baik
Beku .
Sedikit sombong,mungkin ?
Maaflah aku yang paksa kau jadi cenggitu
Cuma diri yang pentingkan segalanya tentang dia sahaja,
Suka dengan kau yang dulu

Tapi sekarang angin kita sudah tidak sekata lagi

Tidak lagi

Kini jasad kau kembali
Kau bawa jiwa yang lain
Aku baik saja,cuma tak berapa kena dengan kau yang baru

Ada kala apa yang kau cakap menusuk dada
Pedih perit untuk aku telan
Namun aku tahu aku harus teguh berdiri
Menerima panahan setiap patah indah itu
Kerana .
Semua yang kau kata itu benar
Mungkin ?

Kau ulang tayang balik perbuatan keji itu
Menghantui segenap rasa hati ini
Aku minta maaf
Tak pernah ingat

That I was a .
Bad human in disguise

Comments

Popular posts from this blog

Daylight 2#

"Slut!"

Say Don't Go